Bio

Igår blev det en snabb shoppintur + lunch på stan innan
det var dags att börja jobba vid 15. vill bara passa på att
säga att jag Ä L S K A R verkligen mitt jobb.

Direkt efter jobbet blev det bio med Emelie & hennes familj.
vi gick på transformers & visst den är jävligt overklig, har & kommer
alltid de filmerna att vara men ändå så blir man helt fast + att
det finns en massa godis att titta på i filmerna haha .
så den fick bra betyg ifrån mig iaf.

Idag är jag ledig & då ska det storhandlas med mami.
och så får vi se vad dagen har att bjuda på mer.

och förresten jag har gått ner snart 4 kg sen jag kom hem
ifrån turkiet. konstigt :S haha antingen så har jag väl fått något
så äckligt som mask i magen ..haha för jag tycker jag äter lika
mkt och rör på mig lika lite..men men..två gångers träning lär
ju inte vara orsaken..men jag tackar och tar emot. fortsätt rasa
kilon tack :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0