Grattis & äntligen

Valle fick precis sms, ett sms där vi fick veta
att en liten prins är född.
Välkommen till världen Elias Kamhie
& ett jätte stort grattis till er Michel & July.
Vi längtar tills vi får komma och se ert underverk!

ett hårt träningspass på maskinerna här hemma
gjorde susen och det finns ingen skönare känsla
än när man är nyduschad & helt mör i kroppen.

tittade på MJ:s minnescermoni. och det var så fint!
och superkänslig som jag är så kunnde jag inte hålla
tillbaka tårarna - Rest in peace.

Just nu lyssnar vi på en av hans finaste låtar
Heal the world
tänk om alla kunnde leva som han sjöng

Neä nu mina vänner så är det filmtime
Äntligen ska vi se twilight så Amela & Emelie
nu kan ni sluta att tracka mig för det :P

over and out..

förresten imon ska Valle köpa en fyrhjuling.
haha herregud säger jag bara :P Ett barn
på nytt. men det förtjänar han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0