Heal the world

make it a better place
for you and me and the
entire human race.

kan inte sluta lyssna på den låten.
helt underbar.


Idag börjar allvaret igen jobbar
15-21 men fick veta av en kollega
att jag bara har två insatser på hela
kvällen så det blir en lugn start :)

Nu ska snart Valle iväg och köpa
fyrhjulingen, om de har någon hemma
på lager. till och med så att jag
är lite spänd haha får väl se om han
vågar låta mig provköra den :P
Jag försökte tigga till mig en vespa
men svaret blev
:-räcker det inte att du krockade med en bil
me din förra vespa? :O
haha han är ju rädd om mig iaf :P

ska nog börja bli lite hurtig igen ( håller väl en vecka eller två haha)
och träna innan jag går till jobbet
det var så skönt igår. & det bästa
med att ha träningsmaskiner hemma
är att jag kan stå framför tv:n & ha fläkten
uppkörd i facet haha :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0