Hemma

sorry men jag måste börja med att lägga in en protest mot
ordspråket borta bra men hemma bäst

HEMMA BRA MEN BORTA BÄST SKA DET VARA! hehe...

en vecka gick alldeles för fort men jag & mamma har haft
en helt lovely semestervecka i turkiet. Träffat massa roligt
folk.

sol,bad. drinkar ( strawberry daiquiri,sex on the beach) bästa,
hann också klämma in skumparty med nyfunna vänner &
en trip till alanya :) livet det där är livet!

Hemma röd/brun, trött & utsvulten
nu ska jag lägga upp lite bilder..kommer mer sen då vi
använde mammas kamera för det mesta.


strike a pose. skumparty :)


sex on the beach & en av de underbara
danska tjejerna :)


egopic & favvo posen asalways haha,




stranden!


mina danska tjejer :)

mer bilder kommer när jag fått dem av mami.
snart blir det fika med min saknade Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0