Jobb+livescore

Börjar jobba 16 idag eller rättare
sagt börjar få betalt från 16 idag
pratade nyss me min kollega of the
day och hon sa att jag kan ligga lågt
har inte någon insats förens kl 18.
en av mina två idag :S nästan jobbigt
lite att göra den här helgen men men

bra är kanske det då Valle är påväg till
Södertälje, matchdags. mot Assyriska!
Så det blir att sitta bänkad framför datorn,
med alla möjliga livescore uppe.
Bänkad är han men får han chansen idag
så kan jag lova att det blir farligt. det är
EXAKT den här typen av fotboll han vill spela.
Inga långa bollar på bengt utan en mot en,
dribbla, finta, fina passningar, inte passningar
på måfå. som KANSKE hittar till rätt adress.
Haha J-södra J-södra jag säger bara. se & lär
idag kommer iaf motståndarlaget bjuda på RIKTIG
fotboll.  & jag säger samma sak som förra året
då de möttes DET HÄR ÄR MINA ÅSIKTER INTE
VALLES, bara för att han spelar i J-södra så
behöver jag inte vara södrait, det enda jag håller
på när det gäller södra det är att det går bra för
valle.sorry guys för jag håller på Assyriska . that´s it!

Nu har jag precis käkat en stor skål med jordgubbar&mjölk.
dags att inta träningsmaskiner för dagens träning...jag kämpar
på så länge självdiciplinen vill arbeta med mig haha :P
so far so god.

& helt seriöst JAG VILL BERÄTTA FÖR ER. vad som kommer hända
hur det kommer bli...men det går inte, jag får inte. USCH VAD JOBBIGT!
jag är så dålig på att hålla tyst om sånt här.


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Du är gravid va!? ;) att dömma av dina inlägg och känslor så är det rätt uppenbart. Grattis i så fall.

2009-07-12 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0