Läggdags

& så var ännu en vecka slut.
Har hunnit med en massa idag.

- tränat
- jobbat
- snabbfika m.tjejerna
- myskväll med Emelie
- Hälsat på papi
- Tvättat
- snabbstädning eller kanske ska kalla det fuskstädning

Så nu är det strax dags att inta sängen för en skön nattssömn.
ska bara invänta Valle som vilken minut som helst borde komma
hem ifrån Assyriska matchen. 3 poäng har de med sig hem också.
Det trodde jag faktiskt inte men aja det är väl "bra" haha .

såg att jag fått en kommentar angående mina senaste inlägg
där jag egentligen velat SKRIKA ut en hemlighet som just nu
planeras & som jag om några månader kan avslöja för er men
tyvärr inte nu, hur mkt jag än vill.

OCH NEJ JAG ÄR INTE GRAVID, ABSOLUT INTE.
är alldeles för ung,  & just det här som jag vill berätta
för er , där finns det INGET utrymme för barn tyvärr.
Bättre gissat nästa gång :P

Godnatt!


lyckorus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0