Lördag

sitter på jobbet
jobbar 15-22 idag
men när jag kom hit & tittade på
vilka insatser jag har ikväll så har jag
bara 1, en enda på grund av att många
av våra brukare är bortresta...så under
tiden 15-22 har jag en halvtimmes insats
20:30-21 så jag ska snart ta & traska hemmåt.
kollegorna sa att det var okej att jag satt hemma
med betalt lika gärna som att sitta på kontoret.
så det är bara tacka och ta emot :)
en lugn lördag med andra ord.

Tidigare idag så har jag tränat, käkat jordgubbar
och kollat på film.
perfekt softarlördag!

Det blir nog mycket sitta hemma på arbetstid imorgon
också den dagen ser nästan likadan ut som idag :)

På måndag tackade jag ja till ett dubbelpass. bra för plånboken
så jag jobbar 7:30-21:30

Nu ska jag traska hemmåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0