Mitt i allt...

Ja mitt i allt elände så har vi fått lite
positiva besked,erbjudanden inför planeringen.

Jobbar just nu, passet slutar 17:30 & innan
dess ska jag & en brukare ta en promenix
upp till stadsparken & käka glass.
glassigt jobb eller vad? :)

När jag stämplar ut 17:30 så har jag 3 dagars
ledighet. back on track på tisdag igen. nice!

Idag känns det dessvärre tungt, har en
jobbig magkänsla & tårar som vill tränga
igenom vad jag än gör. försöker hålla dem
tillbaka & vara stark...Ibland är det skönt
att gråta ut, men inte varje dag & hela dagarna.


- hur som helst så blir det piren med mami ikväll
- Barnvakt åt mina underbaringar Jacob&Noah imorgon.
- Födelsedagskalas hos världens bästa vän, Emelie på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0