myskväll

Dagen började med lite shopping med min soulmate Emelie & hennes lillasyster.
åkte hem lagade mumsiga pastan med mozarella & käkade tillsammans med
Älsk. sen bestämmde vi oss för att inte brännan ska få försvinna så vi åkte upp
till österängen och njöt en stund i cancergrillarna. skönt!

Bruna & Fina ringde vi älsk och föreslog filmkväll vilket han gärna ville
så vi åkte och hyrde film, köpte snacks.

twilight
bröllopsduellen
yesman

kollade yesman idag men jag kan tyvärr inte ge någon kommentar till
den filmen då jag som vanligt tog mig en tupplur mitt i filmen.
haha men med tanke på Älsks & Emelies konstanta skrattattacker så
tror jag filmen fick ett ganska högt betyg :P

de andra filmerna ska jag avnjuta mina två sista dagar av semestern :P

hämtade kameran hos mamma så nu har jag alla bilder ifrån turkan
samlade. slänger in några


min lovely mami!

Jag innan utgång.

klänningen satt perfa

I poolen

Jag & en trevlig kvinna ifrån GBG som
vi träffade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0