One word

ett ord, ett svar & allt kan förändras.
det är bara vänta och se vad som kommer
att hända. allt jag kan säga är att jag är så
förväntansfull. blandade, delade känslor &
magkänslan är svår att tyda. Men snart vet vi!

ännu en natt med väldigt lite sömn. denna hetta.
känns som att vi bor i en ångbastu just nu.
Tur att jag har semester och inte ska gå till
jobbet helt utmattad. så därför hoppas jag nästan
att väderleksrapporterna om regn nästa vecka stämmer.

ska snart ner på stan med Emelie först lite shopping
& sen slappa i solen.

ska försöka pallra mig förbi mamma och låna hennes minneskort
för där finns det fler bilder ifrån Turkey :)

Något säger mig att den här sommaren kommer bli oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0