Slappt

jobb 15-21:30 idag
eller aa fick veta att det blivit
hål i schemat, avbokningar osv även
idag så egentligen börjar jag inte "jobba"
förens 19:00...men betalt börjar kl 15:00.
hmm aja jag säger det igen det är bara
tacka och ta emot.

Innan jag går på mitt arbetspass så blir
det en sväng på stan med Emelie,Amela & Remma.

Jag måste verkligen SOLA jag har blivit eskimåå vit igen.
usch! varför är det så ruttet väder här i sverige. blir så trött
på skiten. Tur att framtidsplaneringen innehåller en STOR
STOR STOR SOOOOOOOOOOOOOL. haha mer ledtråd än
så får ni inte ;) .

Nehe nu var det dags att få dagens träning avklarad.
& vågen börjar äntligen röra sig åt rätt håll :)
träning ger resultat .hell yeah
Beach 2020 haha? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0