storhandling

första gången jag åker och handlar sen hemkomsten
ifrån turkey. äntligen är kyl/frysen fylld och det finns pålägg
haha vi har vart så lata, så vi har nöjt oss med smörmackor
den senaste veckan. Men nu är allt i sin ordning igen. skönt!

Jag har också hunnit med att titta på en av de tre filmerna vi hyrde.
körde på bröllopsduellen idag. men den var lite väl tramsig.

sen hoppade jag upp på träningsmaskiner & körde 45 min.
tror knappt mig själv, va hurtig jag har blivit!
och det känns inte ens jobbigt.

Nu har jag precis käkat en omelett.
och så blir det jordgubbar till efterrätt.

Känns som att jag exploderar snart om jag inte
får berätta vad som kommer att hända i mitt/våra liv.
men men 3 månader kvar tills jag kan berätta för er :(
Gud vad jobbigt hur ska jag kunna hålla miiiiiiigg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0