Träning

Emelie & Amela gick precis
efter en liten snabbvisit.
& nu fick jag ett ryck och ska strax
hoppa upp på träningsmaskinerna.
köra skiten ur mig själv finns ingen bättre
känsla.

Idag har mycket förändrats i vårt liv.
Först och främst så har vi sålt vår älskade
lilla anna, vår pärla, vår bil.
Äntligen säger jag....gråter gör Valle. hehe
nejdå riktigt så illa är det inte. men det var
skönt att bli av med den. trots att den var hur
fin som helst.

Vi har också varit på bygginvest och sagt upp
lägenheten. ett stort men nödvändigt steg.
I oktober går valles kontrakt ut & då är det
en massa planer som ska utföras, planer som
kräver pengar och därför kännde vi att det
är bättre att vi bor hemma tills planerna blivit
verklighet. så 1/11 ska vi vara ihoppackade
och hemflyttade :P känns konstigt men även
det kan nog bli ganska S K Ö N T ett tag iaf :P

Så helt ärligt just nu känner jag mig ganska
tom. en obehaglig känsla men som förhoppningsvis
leder till något gott. Men känslan kommer ifrån
det faktum att vi just nu inte kan planera framtiden,
att inte riktigt veta vad som kommer hända härnäst
det är riktigt obehagligt för ett kontrollfreak som mig.
men men allt kommer att bli sååå braaa inshallah!

Jag önskar jag kunde berätta allt...men det går inte tyvärr :(

nu - TRÄNINGSTIME.
bort med fläsket haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0