varmt

det är så kvavt & kladdigt i vår lägenhet på grund av värmen.
Den där fläkten som jag råkade snubbla på så den gick
sönder skulle verkligen behövts nu. får be pappa laga den haha.
har sovit utan täcke inatt. helt sjukt varmt!

igår blev det lunch med min älskade Emelie på Liban deli.
sen glass på piren. riktigt härligt väder bjöds det på och
idag verkar det inte bli sämre :)

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, fortsätta tvätta allt i
resväskan & vänta in Emelie som jag ska dejta tills det
är dags för henne att gå till jobbet.

ett annat lite oväntat + är att jag verkligen var 100 % säker
på att jag börjar jobba på måndag men nej jag hade sett
fel första tiden är på onsdag :) men sen ska det faktiskt bli
skönt att börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0