ännu en dag

med strålande sol & värme. lovely!
men tyvärr så ska jag spendera större delen av dagen inne.
vid 10 kommer emelie hit så ska jag färga hennes hår
och vid 12 så åker vi upp till Ellen som ska fixa våra naglar
med gelé. och i och med att vi båda två ska fixa dem så lär
vi inte vara klara förens framåt 4. så den bästa solningstiden
kommer vi att sitta inne.
men iof vad gör det? imorgon flyger jag emot betydligt varmare
breddgrader. och det kommer inte bli annat än sol&bad en vecka
framöver haha :P

känns overkligt. kommer inte förstå förens vi står där på flygplatsen
imorgon. känns extra spännande eftersom det enda vi vet är att vi
kommer hamna på minst ett tre stjärnigt hotell och att vi har all inclusive.
sen kan vi hamna varsomhelst i turkiet.

orkade inte packa efter gårdagens träning igår så det får jag göra ikväll.

När vi är klara med naglarna så ska jag åka ut en sväng till pappa också
säga hejdå och så :) förhoppningsvis njuta lite av eftermiddagssolen på hans
nybyggda uteplats.
jag har redan nu bestämt mig för att det blir jordgubbar till kvällsmat. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0