Bästa på länge

hemkommen efter en helt obeskrivlig helg i Örebro.
Började med att vi tog emot Älskade kusinen Frida
på skolgården. sedan upp på stan och kolla på
alla lastbilar med studenter. vi frös ihjäl och
fötterna värkte på grund av de nya lovely healsen ;)
men men ska man vara fin så får man lida pin.

åkte sen till lokalen som de hyrt. god mat,alkohol &
bästa sällskapet. hade
en helt underbar kväll med släkten.
En kväll som slutade på arabiska i taxin. haha fyfan vad
chockade alla blev speciellt den kurdiske taxichauffören
när jag börjar prata flytande arabiska med honom.
:- (mummlandes taxichaufför) ente hallowe.. ( kan inte stava på arabiska så skriver som det låter).
:- (jag)  Tack så mycket :D
:- (chockad taxichaufför) förstod du vad jag sa?
:- Ja, att jag är fin haha.
:- (chockad & knallröd taxichaufför) ...hehe mm.

haha han lärde sig nog att aldrig mer ta förgivet att kunderna i taxin inte förstår honom :P.

Lördagen var man sliten & helt slut. softade med kusinerna, resten av släkten begav sig
till Varamon och Mosters nyrenoverade sommarstuga.

Medans vi valde att stanna i Örebro och ta en shoppingrunda i marieberg.
kvällen avslutades med ytterligare en lovely kväll med släkten :) .

Tack älskade släkten, och underbara kusiner för en lovely helg.
och Grattis Älskade Frida till studenten :) .

finns så mycket mer att berätta men jag avslutar med ordet PERFEKT - say no more ;)

mamma har alla bilder ifrån helgen i sin kamera så idag får ni nöja er med
bilder ifrån lägenheten som jag gjort om lite i veckan :)


Rivde ner tavlorna och ersatte
med detta i hallen :) så nöjd!

Jag föredrar kort på de jag älskar
mest framför tavlor
.

Ikväll får jag äntligen träffa dig igen.
Älskade älskade Emelie :)


Nya blommor & rosa gardiner

Kör på limegrönt tema i köket :)


Fikamys med Emelie + bio med alla tjejerna. det är vad som bjuds ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0