Damn...

vad trött jag är...beror kanske på incidenten inatt.
haha jag ligger alltid och sprattlar i sömnen och
inatt så vaknar jag av världens smärta i vaden.
Jag skrek rakt ut så ont gjorde det. Jag hade
sträckt vaden i en av alla livliga drömmar. haha
helt sjukt hur man kan skada sig i sömnen.

Idag var vi en man kort på jobbet och det gick bra ända
tills vissa utav barnen fick utbrott och var allmänt jävliga.
Usch känns som att jag inte gjort annat än att skrika,
säga till och tillrättavisa idag...och det tar på krafterna,
inte minst humöret.

somvanligt på sistonde så har det blivit dåligt med
update här i bloggen men men i söndags så var först
käka middag på Liban Deli med Emelie. mums. finns
inget bättre än libanesisk mat. Efter det fika med resten
av tjejerna på sandys och så avslutade vi kvällen med bio.
Terminatior. jag brukar inte gilla overkliga, övernaturliga
filmer men denna var faktiskt helt okey. och jag somnade INTE!
congrats till mig för det :P .

Emelie:- Är det bara jag som tycker det är varmt här inne?
Jag:- haha joo det är varmt men det beror på något helt annat ;)

Jag och mamma ska kanske dra iväg på en sistaminuten resa
v.26 eller v.27 ..till Turkiet hade vi tänkte. my favorite place in the world haha.

synd att jag inte kan joina tjejerna när de åker senare i sommar.
men men ett jobb är ett jobb :( får vara tacksam och värna om de
arbetstider man har & känns inte lägligt att ta semester men men...

Nu blir det slappa resten av kvällen...känner mig helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0