Fullt upp

fullt ös medvetslös. nu är jag helt slut!

Dagen började med att jag åkte upp till svärmor, skjutsade henne för
att köpa en ny resväska + växla pengar på  forex. sen kram&puss kalas
eftersom de nu har åkt iväg till Libanon. kommer saknar er!

sen hämtade jag upp Emelie vi tog en rejäl shoppingrunda + lunch på A6.
så nu är allt inhandlat och klart. skönt!

vid 4 kom Älsk hem ifrån jobbet och då tog vi en rejäl motionsrunda i solen.
lovely. och tro det eller ej men jag till och med joggade runt stora delar av
munksjön. köttbullen själv haha nu är jag helt slut men ska börja packa lite
smått. för det närmar sig.

T  U R K I E T :) ...
Imorgon ska jag upp till älskade Ellen som ska göra mina Naglar och
gosa lite med Leah darlingen.

ska överraska Älsk med hans favorit när han kommer hem ifrån träningen.
Han är duktig han. trots att det är semester så har han tränat & tränat.
Idag med Assyrerna. lite riktig fotboll för en gångs skull. inga långa bollar
på bengt där inte haha. teknik habibi teknik...

Framtiden ser ljus ut...mer får jag inte säga för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0