Grillning

en riktigt lyckad & mysig kväll hemma hos familjen shamoun igår.
massvis med god mat (som vanligt ellen). trevligt sällskap och massa
planering,gos med leah och skratt. var hemma sent så var lagom trött idag.


sitter hemma hos pappsen nu. han har gjort om sin uteplats. så fint blev det!
många grillkvällar här i sommar hoppas vi :P

men strax plockar Älsk upp mig. kanske blir bullbak ikväll eller åtminstonde
scones. sugen på det till kvällsmat.

har massa bilder ifrån gårkvällen + studenten men de lägger jag upp
så fort vi fått vår nya dator. eller om jag får låna med mig pappas hem idag :P

förövrigt så blev det ytterligare en förlust för J-södra idag.
vet snart inte om man ska skratta eller gråta? .... men men
sedan förlusterna började så har Älsk stått vid sidan om som
åskådare till eländet...Nu är det iaf semester en vecka för de
gröne men Älsk har bestämt sig för att jobba + träna lika hårt
som vanligt. back on track better then ever?

Jobb, jobb, jobb...4 dagar till och sen tar jag också semester i
2 veckor. skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0