Midsommar

long time no seen :P ( no writing)

igår var det midsommarafton.
först blev det mumsig lunch med sill,potatis och allt som hör till
hemma hos Emelie. tack!
och vid 8 kom Älsk familj hem till oss. vi bjöd på potatisgratäng,
pepparbiff och glass,jordgubbar och grädde till efterrätt...en lyckad
och trevlig midsommarafton :).


midsommaroutfiten :)

& midsommarfacet haha :)

Idag har vi ätit massa god libanesisk mat hemma hos svärmor som
förövrigt åker till Libanon på måndag. i 2 månader.
och på torsdag åker jaaaaaaaaag till turkan. gud vad skönt det ska
bli med sol,bad & värme. jag går runt och längtar hela dagarna.
och angående mitt pass som jag var orolig över så är det löst. vi har
ringt turkiska konsulatet och fått klartecken att jag kan åka oavsett om mitt
nya pass kommer eler inte. så det känns skönt.

Nu ska jag poppa popcorn och mysa ner mig framför tv:n
jag har blivit besatt av sims 3 kan spela i timmar haha fy vad illa.
men nu ska jag ta en break med lite tvtittande istället haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0