Träningsvärk

Nu känns det i hela kroppen att träningen har ägt rum haha.
varenda muskel i kroppen, till och med muskler jag inte visste
fanns värker och har sig. jag har försökt hålla mig borta ifrån skratt
& hosta för det gör något fruktansvärt ont i magmusklerna om något
av dem skulle inträffa haha.

men men jag klagar inte absolut inte. det visar bara att träningen
gett resultat och att däremot inte Älsk klagar är konstigt?

8 timmars arbete + två 1½ timmes träningspass på en och samma
dag. jaa jag beundrar honom verkligen!

så som jag skrev i förra inlägget så skulle jag laga Älsks favorit till kvällsmat
men jag slog på stort och lagade/bakade favorit gånger 2.
Hemmagjord Mexicana pizza och till efterrätt 70 st bullar. haha gissa vem som
blev överlycklig och betedde sig som ett barn? :)
Älskar dig!


Nu skriker kroppen efter sömn.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0