8 dagar

jaha minsann om 8 dagar fyller jag hela 22 år :)
och om 7 dagar åker Älsk till cypern. lucky him unlycky me :(
Lördag kommer Älsks familj + min mamma hit för att kalasa.
våffeltime :) och på söndag kommer Pappa & Agneta.

på lördag är det också träningsmatch
J-södra - Motala.
får se om Älsk kommer att vara med då han
haft känningar i ljumsken denna veckan. inte
värt att riskera något. Överansträngning konstaterade
lagets doktor så lugn träning fram till lördagens
match kan kanske vara en bra medicin.

Bokade tid för att göra mina nagar vårfina hos salongen.
De hade dock ingen tid förens den 16 april och Ellen som
jag brukar göra mina naglar hos åker till Tyskland i en månad
så jag får snällt vänta till den 16 april.

9-13 så ser mina arbetsdagar ut resten av veckan. lyxigt, slappt eller vad? .
Jag är tacksam för mina 65% så som det ser ut i dagensläge.

förresten lyckades pruta ner våran hutlöst dyra bilförsäkring med 5000 om året
så nu är det nästan ett normalt pris på den försäkringen haha. men så är det
när man köper bil med stor motor när man är under 25 år. sjukt dyr bilförsäkring ni skulle nog
svimma om jag sa vad den kostar :P

Nu ska jag överraska Älsk med mat när han kommer hem ifrån träningen
kycklingfilé med mjukost (vitlök&bassilika smak), klyftpotatis och sallad till det.
mumsfillibabba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0