Bio

Jobb.nagelfix.fika.bio.hockey

så såg gårdagen ut :)
mycket trevlig dag med vännerna.
Amela bjöd med oss på förhandsvisningen
av - i skuggan av värmen. den var faktiskt en av
få svenska filmer som var bra.

efter det gick vi hem till mig och kikade på resterande
del av hv71 matchen. hell yeah they are goooood :)
grymt om de lyckades ta smguld två år i rad.

Idag är det jobb,storhandling.städning som står på
to do listan.
imorgon ska det nämligen kalasas i min ära :P
vi ska fira min 22 årsdag i förskott med min& älsks
familj eftersom Älsk åker till cyyypruuuus en dag innan
jag fyller år.

men innan kalaset så ska vi förhoppningsvis (om älsks ljumskar vill)
titta på en J-södra match. Om det blir A-lagets eller U21 det får som sagt
Älsks ljumskar och olle bestämma idag haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0