blask

Dagens första promenad är avklarad och regnet/snön
öste ner så väl hemma var jag genomblöt, Nala är lös i magen
vilket resulterade i att hon inte bara var svart av smuts utan också
hade bajs i hela rumpan. Usch! tur att Älsk är lite mer magstark än
jag och duschade bort allt på henne när vi kom hem.

Lördagskvällen var riktigt myspys. Emelie & Natalie kom vid 8 tiden
och vi hade laddat upp med chips,cola,1 kilo godis och de goda
mozarella mackorna så för att stilla mitt dåliga samvete såhär dagen
efter så ska jag,emelie & natalie ta ett varv runt munkan ikväll,
Vi tittade på changeling och den var riktigt bra mer ska jag inte avslöja :P

Nu ska jag redigera lite av älsks fotbollsfilmer, baka, tvätta, städa &
laga middag. mycket ska det hinnas med innan nästa promenix.

Älsk har givetvis ägnat sig åt sin favorit syssla hela helgen -XBOX.
och det verkar inte som att han ska släppa dosan idag heller :P
latkorv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0