Födelsedagsfest

På lördag är det partytime.
födelsedagsfest för vännerna :)
Emelie blev orolig när jag sa att jag inte bjudit in
folket än så hon tvingade mig sätta fart. haha
sagt och gjort nu har jag ringt runt till alla :)
Jag längtar ska bli så myspys att ha alla samlade
för käk,skvaller och förhopningsvis lite kareoke om
jag kan ragga upp ett sådant :P . och sen blir det utgång
för de som inte har något som växer i magen eller bangar hehe :)

Killarna får tillbringa kvällen hemma hos Marcel för att sedan
hänga med ut när vi har förfestat klart hehe :)

får ju bara hoppas att jag hinner bli frisk tills dess men det
borde ju inte vara några problem. febern är fortfarande kvar
men jag tror att en nattsvila till gör susen för imorgon ska
det stortstädas,tvättas,bada Nala, bädda rent i sängen, (putsa fönster?),
och handla lite...men allra viktigast den sista finslipningen på brunheten
i cancergrillen det vore ju dumt att snubbla på mållinjen. Jag ska VINNA.
haha :P

Älsk du är iaf efterlängtad och saknad! det är förövrigt i din ära vi (jag&emelie som är snäll och ska hjälpa)
har storstädning imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0