huvudvärk

usch idag har jag haft huvudvärk
istort sett hela dagen. jobbigt! proppade
i mig tabletter när jag kom hem ifrån jobbet
och nu känns det bättre. Men huvudvärk + mensvärk
är ingen vidare kombination och något träningssugen
är jag inte för fem öre just nu men jag ska försöka tvinga
mig själv. mår alltid bättre efteråt!

förresten glömde ju uppdatera er om vikten igår då det var
1 mars och varje månad den 1;a så ska jag ju berätta för
er hur det går med min viktminskning. Jag blev inte alls
glad när jag ställde mig på vågen igår dock. Jag hade gått
upp 0,7 kg sen förra månades vägning. Men jag har bara en
positiv förklaring till det ändå. Jag har ätit nyttigt hela månaden
plus tränat 4-7 ggr i veckan vilket givetvis resulterar i muskler
och därav har jag gått upp istället för ner, jag känner på i stort
sett alla kläder att det är skillnad. byxor som jag inte kunnat använda
sitter nu bra osv. så det känns riktigt skönt men man blir ändå
lite omotiverad när vågen inte vill visa på minskning :( trots att
jag vet att muskler väger mer än fett.

Idag fick jag ett glädjande samtal efter jobbet.
ni vet den där arbetsintervjun jag var på förra veckan
angående sommarjobb.. Jag ska provjobba där nästa
torsdag. så nu är jag ytterligare ett steg närmre :)
hoppas verkligen att de anställer mig skulle kännas så
skönt att ha sommarens arbete klart så jag kan sluta
stressa och oroa mig inför det. så håll tummarna för mig nu
och såfort jag får ett svar så ska jag berätta vad jag eventuellt
ska syssla med i sommar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0