ishockey.

ikväll blir de slutspel för hela slanten.
Emelie intar snart min lägenhet, vi ska gå och köpa
något gott att tugga på till Hv matchen och sen kommer vi
förmodligen skrika oss hesa resten av kvällen :P

Idag åkte jag till A6 efter jobbet shoppade lite.
2 nya byxor och en tröja.
efter det kom Älsks syster och hämtade Nala
för en långpromenad medans jag la mig
för andra gången den här veckan i cancergrillen
och nu börjar jag banne mig få färg.
mohahah Älsk watch out , tävlingen har börjat.
Vi skojjade nämligen innan han åkte om att vi skulle
tävla om vem som var brunast när han kom hem men
det han nog inte riktigt förstod var att jag menade allvar
eller åtminstonde inte att jag har tänkt vinna haha.


frågan är bara hur vi ska bedömma brunheten då jag typ
blir grisröd/brun och han sådär fint brun haha :p jaja
det blir ett senare problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0