Klantigt

Idag kunde jag ha fått en mardrömsstart på
lördagen men som tur är så blev det inte så.
fick låna mammas bil igår och skulle därför
ställa alarmet på 9 för att flytta in bilen på gården
då så att vi inte skulle få böter men det hade jag
glömt och vaknade nyss och blev panikslagen
när jag tänkte på böteslappen som säkert låg på
rutan vid det här laget. men icke sa nicke. kanske
är min turdag idag :)

Igår efter jobbet åkte jag och Natta runt till alla
Jönköpingsdjuraffärer haha för att införskaffa
diverse nödvändigheter till lille Milo, bla en ny
sele & tröja då stackarn fryser ute :) så fin blev
han!

Vi hann också storhandla med mamma och sen åkte
jag själv en sväng till IKEA så nu har vi det vårfint i
vardagsrummet :)

smygtitt ;)

När älsk kom hem ifrån matchen vid 11 tiden så
kom Marcel & Natta över. Jag & Natta tittade på film
medans killarna ( ni vet nog redan vad de gjorde)
spelade XBOX. haha. Nala & Milo fick träffas för
första gången igår och de var så roliga att titta på.
Nala kännde direkt att han var bebis och var väldigt
resepktfull & tog det försiktigt med honom. så söta!
tog massa bilder så ni ska få er en lite bildkavalkad här nu.


Kommentarer
Postat av: MANDA <33<33

VARSEGOD KRAM MANDA

2009-03-23 @ 19:40:28
URL: http://typmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0