Lång dag

idag har jag som sagt en lång arbetsdag framför mig.
men det ska bli jätte spännande & kul att se hur det är
på mitt återigen förhoppningsvis sommarjobb.

Igår gick jag & älsk till Natalie och marcel.
killarna tittade på fotboll & spelade xbox
medans jag & natta beundrade deras nya
familjemedlem. ooh herregud vad sööt han
är. lille Milo. han är så liten så liten och ser
ut som en svart liten tuss. jag blev allt lite
sugen på att skaffa mig en till men mitt förstånd
säger något annat vilket nog är tur :)
hur som så glömde jag ta med mig kameran. Attans!
men jag lär träffa sötnöten snart igen och då ska
jag fota honom. så länge får ni nöja er med bilden
som fanns i annonsen på honom.

Milo är den svarta bebisen i mitten!

Nu ska jag fixa mig det sista inför jobbet.
innan det bär av med bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0