Motion

Ja den här veckan har jag minsann varit
flitig. hitills iaf haha :P en promenix varje kväll.
idag blev det med mamma. och förresten mamma
VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG. eftersom hon inte
börjat läsa den förens nu :P

Idag gick jag en sväng på stan efter jobbet.
fyndade lite. och jag blev så glad över två
underbara klänningar som jag köpte :).

Kvällen ska jag & älsk spendera hemma hos
Marcel och Nathalie. som har blivit stolta
hundägare idag till en liten kille som de tror
ska döpas till Milo. Grattis till er & välkommen Milo.
ska ta med mig kameran och fråga om jag snällt
kan få lägga upp en bild på lillkillen i bloggen sen :)

imorgon är det en lång arbetsdag. först 9-13 på förskolan
och sen ska jag provjobba 14-22 på mitt (förhoppningsvis)
sommarjobb.

Och  ett stort grattis till min svärfar som fyller år idag!

allt för idag tjing!


Emelie den här bilden är tillägnad dig gumman ;).
du förstår varför haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHA VAD ROLIG DU ÄR . .(L)LOVE YOU

2009-03-12 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0