Nervigt

om 45 min börjar den avgörande matchen
hv71- timrå och det värsta av allt är att den bara
sänds på canal + så jag får nöja mig med att lyssna
på matchen via radio och samtidigt tänkte jag träna .
det kanske visar sig vara riktigt effektivt då man varvar
nervositet,ilska,glädja och diverse känslor i en sån här
match haha :P

gårdagen blev riktigt lugn. promenix med mamma på
förmiddagen och sen hade jag en mysig söndag hemma
hos pappa. vi tittade film och käkade middag.
kvällen blev det fika + ytterligare en film med emelie.
popcorn vräkte vi i oss och sen slocknade jag så stackars
emelie fick se klart på filmen själv men hon är nog van vid
det här laget. :)

Nehe nu ska jag göra lite nytta.
på med träningsoutfiten och upp på
maskinerna här ska det brännas fett :)

och när älsk kommer hem iifrån träningen
så ska vi ha myspys tacokväll för vi hann inte
med någon myskväll i helgen :) så bättre start
på veckan än så går nog inte att få
'
vår prinsesssa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0