Överraskad

jag som tänkte att jag i stort sett var färdigfirad för i år
ioch med kalasen i helgen men gud vad fel jag hade :P

Tårtan på jobbet blev en succe och imorgon ska recepten
kopieras haha. jag fick massvis med choklad av mina kollegor.
Ni är väl för underbara!...så den här födelsedagsveckan ska jag
allt smita in lite onyttigheter i dieten hehe :)

När jag kom hem så fanns det ibland all reklam ett födelsedagskort
ifrån min bror Jonas m.familj. i kuvertet fanns det 7 lotter och jag blev
så glad och överraskad i och med att vi syskon inte firar varandra i vuxen
ålder hehe och därför blev det lite extra kul :) . Jag vann förövrigt 80 kr :)

En massa fina sms har jag fått idag också. ifrån vänner,familj & Älsk.
Tack snälla allihop för era presenter,sms,kort & gratulationer.

Nu ska jag iväg och sola en sväng i cancergrillen. jag vet att jag tidigare
sagt att jag aldrig mer skulle sola men i och med att jag inte är en cancergrills
pressare som solar varje vecka så ska jag unna mig en skön stund där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0