sjuk I G E N!

jag trodde ju som sagt i fredags att jag inte var sjuk
eller påväg att bli heller för den delen trots att jag mådde
dåligt men nu är jag sjuk. kollade film med Natalie & Emelie
igår kväll och då mådde jag illa och började känna mig risig
när de gått hem fick jag efter en stund riktig feberfrossa.
frös & svettades på samma gång. hemskt var det.
Idag har jag över 38 graders feber och har mest sovit hela dagen.

Imorgon kommer Älsk hem så jag måste se till att vila ut ordentligt
så jag inte smittar ner honom den stackarn det första jag gör när han
kommer hem. nu längtar jag verkligen tills han kommer
one week is enough :D .

Nu ska jag krypa ner i soffan med Nala och täcket.
tur att det finns en massa talkshows som räddar min dag
ifrån uttråkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0