Sjuk

och så är man lite halvsjuk igen.
men that´s life när man arbetar på en förskola.
började igår på morgonen. jag hade ont i halsen
var tung i huvudet och frös men jag proppade i mig
några alvedon och pallrade mig till jobbet ändå.

Efter jobbet var jag helt slut, känndes som att jag skulle
somna stående ungefär :P . åkte och handlade en snabbis
med mamma och sen somnade jag som en stock i soffan
resten av kvällen. Vaknade vid 12 för att bara förflytta mig till sängen
och tänkte att nu kommer jag aldrig kunna sova hela natten eftersom
jag sovit så länge på dagen men johoorrå. vaknade för en liten stund
sedan. känner mig något bättre idag. men huvudet värker och förkylningen
är kvar.

Det blir iaf hockey hemma hos mamma idag. hon har också lovat att
baka mozarella paj. mumsfillibabba!


Nu är det inte länge föräns Älsk kommer hem...Åhh vad vi längtar :) ( Jag&Nala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0