trött

gårdagens långa arbetsdag satte sina spår.
Idag är jag riktigt riktigt trött & jag kunde inte sova
ordentligt inatt. för i min dröm så återupplevde jag hela
gårdagen vilket gjorde att jag inte sov så djupt som jag
borde för att bli utvilad.

hursomhelst så var det hur kul som helst att provjobba ( var får ni som sagt veta när jag fått besked)
personalen var jättetrevliga och det känndes bra, över mina förväntningar.
så nu är det bara vänta & se om jag får jobbet :) (hopppas)

kort arbetsdag idag, 9-13 sen blir det en sväng till ikea
och i vanlig ordning storhandling på Maxi med mamma.
fredagsnöjet haha.

Inga planer för kvällen änsålänge. Älsk ska iväg till Borås för
träniingsmatch så jag & Nala är ensamma. ÄNSÅLÄNGE :p

allt för nu!
HAPPY FREDAG - till er allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0