Underbart

ojojoj vilen lovely dag,
perfekt början och perfekt slut.
1-6 till Hv behöver jag säga mer?
vilken födelsedagspresent. tack Hv :)
God mat, trevligt sällskap, hög stämning och
mycket skrik med de orden kan jag sammanfatta
kvällen och tacka min underbara mamma som inte
nog med alla tulpaner + pengar jag fick i födelsedagspresent
stod för hela kalaset även ikväll :)

Min underbara Emelie hade med sig finaste rosbuketten till mig :)
det va nästan så jag började gråta.

En oförglömlig födelsedag. Tack!

Älsk jag saknar dig, och Nala låter mig knappt sova då hon yrar runt, letar, och luktar
efter dig på nätterna. sjukt hur mkt hundar förstår.

samma sak när kvällen innan Älsk skulle åka och han packade sina väskor.
det var precis som att Nala förstod vad som var på gång. så hon var så
"pappig" hela kvällen. skulle bara vara hos valle och i vanliga fall så ska hon bara
vara hos mig, en riktig mammagris :P.

anyway time for bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0