Vår

underbart vårväder idag.
Så vi gick ut både för & eftermiddag
med barnen på jobbet. så skönt!
till och med några av våra sötnöter på
2 år stod helt stilla med slutna ögon och
huvudet riktat mot solen och solade.
vi skrattade ihjäl oss när vi såg hur så
små barn till och med märkte dagens förändring
DET ÄR VÅR. (förhoppnigsvis)

Ringde mamma och tvingade med henne ut på en
promenix runt munkan. tyvärr hade solen gått i moln
då så mamma förstod mig inte riktigt då jag hade ringt
och förklarat för henne vilket underbart väder det var, hur
solen värmde osv. haha men skönt var det iaf att få lite
friskt luft.

vid 7 mötte jag upp Marwa för att ta en fika. tyvärr hade
våra andra gamla mediamarkt kollegor blivit sjuka men vi
hade jättetrevligt ändå :) . men en ny fikdag har bokats in på
måndag eller tisdag då hela gänget förhoppningsvis har blivit
friska. Martina jag är ju nyfiken på hur stor din ljuvliga bebismage
har blivit :D

Nu väntar jag på att Älsk ska komma hem. idag kom skorna vi beställt
ifrån h&m till honom och jag väntar med spänning på att han ska komma
hem och prova så att storleken är lagom :D...på tal om h&m idag kom deras
vårkatalog hem i brevlådan och damn jag blev så sugen på en massa vårfint
men ickesanicke det återstår 16 kilo innan jag ska tänka i nyaklädbanorna :D


vårjackan åkte på idag. lovely!


vårvädret gör mig lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0