Dåligt

slarvat med uppdateringen av bloggen. dåligt!
men bättre sent än aldrig :)

gårdagen spenderade jag hemma hos pappa.
vi började med en shoppingtur på A6,plantagen,blomsterlandet m.m

Jag fick nämligen ett ryck och rev upp hela pappas rabatt som han inte
tagit tag i sen han flyttat dit. bytte jord & planterade en massa fina blommor.
satte dit lampor..riktigt fint faktiskt. sen hur jag såg ut efteråt är en femma.
man såg knappt skillnad på mig och blomjordspåsen så svart var jag haha.
hela ansiktet var svart . & helt sjukt men idag har jag träningsvärk efter allt
konkande & grävande med jorden :).

Jobbat idag och jag hade tänkte överraska Älsk idag när han åkte iväg på
match med en riktig storstädning. för det finns ju inget bättre än att komma
hem trött och sliten till en ren & fräsch lägenhet.
MEN NEJ....Älsk hann före så det var istället jag som fick komma hem och njuta
av en ren lägenhet. härligt känsla. Det är tydligen hans nya sätt att fokusera & ladda
inför match. städa lägenheten...haha INTE MIG EMOT :D

Åtvidaberg - J-södra
19:00 hoppas på 3 pinnar
och ett inhopp av Älsk. gärna ett bra sådant ;).

Nu ska jag slänga ihop en god sallad och sen blir det
nog träning. det var allllt för länge sen & som ni kanske märkt
så har det inte heller blivit någon uppdatering om vikten.
haha men alla förstår nog varför :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0