Godnatt

Älsk kom hem på strålande humör. helt slut men glad :)
pasta med köttfärsås = matchladdning och efter det
har vi tittat på extremehomemakeover & greysanatomy.
Lyckades inte hålla tårarna borta ifrån något utav programmen.
Jag är så sentimental när det gäller sjuka barn och sånna
hemskheter. usch ibland kan det kännas väldigt orättvist.
speciellt när barn drabbas. Så att ta livet & att man ska vara
frisk förgivet, nej det borde ingen göra. man planerar sitt liv
ibland in i minsta detalj. utan minsta tanke på att man kan bli
sjuk,dödssjuk. råka ut för olyckor osv. inte för att jag nu menar
att man ska planera in det i sin framtid. men ni förstår nog vad
jag menar. Vi, eller jag ska inte säga vi som att det gäller alla.
Men iaf JAG och de flesta andra tar livet & godhälsa för givet!

Njut av livet, lev varje dag som om det vore den sista.
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.
Var ärlig, uppriktig och stå för det du tycker, tror på :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0