halvsjuk

är helt genomförkyld och men annars så är jag hyffsat
pigg känner mig lite trött bara. hoppas att jag slipper feber
och ledvärk som oftast brukar vilja sällskapa förkylningar.

Idag har jag & Älsk kört svärmor till sjukhuset. operationsdags!
Inshallah att allt gick bra förhoppningsvis. ska ringa och höra
efter när hon kommit hem.

Sen åkte vi hem, lagade mat och så bakade jag en kaka som Älsk
skulle ha med sig och bjuda på jobbet. ;) haha fjäska lite.
Men så snälla som de är och fixar arbetstider efter Älsks krångliga
träningsschema så är de värda lite fjäsk.

Men nu ska jag göra lite mellanmål och slå mig ner i soffan.
men vänta först ska ni få se vad jag har klickat hem idag.
ifrån en sida som är väldigt underskattad. Ellos. hur fina grejer
som helst. alltifrån kläder till, heminredning & djurprodukter,
När jag kom till kassan hade jag klickat hem en massa reasaker för
över 700 kr. men den varukorgen rensades snabbt ifrån alla impuls/halvonödiga
köp och hamnade på lite över 200 istället haha något bättre för min plånbok.


den här tunikan. för 79 kr. helt sjukt billigt!


och den rosa selen till Nala.
har så länge velat köpa en då hon
drar väldigt mycket när vi är ute & går.
och nu hade de rea på Puppias selar.
119 kronor och den har kostat 299.


VILKA FYND. mohahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0