härligt

vaknade upp till underbart väder
och om 3 timmar börjar jag jobba.
men vad gör det när man får vara ute
största delen av tiden på jobbet : )

Älsk förslog att vi någon helg snart ska
åka iväg. vart jag ville. och bo på hotell
en natt. för vilka pengar då tänkte jag? haha.
men Älsk får visst lite mer lön än vad vi trott.

så nu har jag suttit en stund och kikat på olika
resmål & jag älskar ju Göteborg så hittade ett
perfekt hotell där. mitt i stan till ett jättebra pris
så sen kan vi ju själva välja om vi vill shoppa & ta
de lungt. eller gå på liseberg. eller kanske både och :P
än sålänge är det bara önsketänkande men såfort
Älsk har fått sitt nya schema inför juni månad så ska
vi kolla vilken helg som skulle passa. annars hittade jag
en helg redan nu i Maj som ser bra ut på Älsks schema haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0