hemmakväll

jobbat idag och redan imorse kännde jag att
det var något på gång. ont i halsen och tung i huvudet.
huvudet blev bara tyngre och tyngre ju mer klockan blev.
men väl hemma började jag laga mat, ännu en god & lyckad
pastagratäng med bla. kalkon & paprika chilicremefraiche!
Älsk kom hem tidigt ifrån träningen idag. I loveeee när han har
korta träningar haha. så ikväll har vi tittat på en massa sjuka
tv-serier, spelat lite lost på xboxen. helt sjukt hur likt spelet är
tv-serien. man lever sig verkligen in i det. och nu så ska jag
avsluta med att titta på ytterligare lite tv. dock inne i sängen
tror jag. finns inget bättre än att somna i sängen framför tv:n :).

Hallon,blåbärs smoothie & knäcke blev det till kvällsmat.

Imorgon ska svärmor opereras. lika nervöst varje gång!
Inshallah att allt kommer gå bra. Ana behabick.
vi hade tänkte hälsa på idag men öxnehaga känns ofta lite
för långt bort så jag joinar Älsk när han ska skjutsa henne till
sjukhuset imorgon.

Är ledig tis-tor om jag inte blir inringd vill säga :)

Ikväll är jag riktigt riktig happy för det känns som att det är
första gången på länge som jag och älsk spenderat en helkväll
ihop. vi har sprungit om varandra ett tag nu på grund av jobb,träningar,
matcher osv.

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0