Jobb

mycket jobb den här veckan.- varje dag rättare sagt.
börjar känna mig som en normal människa med
ett heltidsjobb haha. riktigt skön känsla faktiskt.
att veta att man har arbete varje dag & slipper
sitta hemma och bli rastlös. några veckor
är okey m
en sen klättrade jag verkligen på väggarna.

enda nackdelen med den här veckan är att jag
sovit sjukt dåligt. bara några timmar per natt.
har vridit, vänt & bökat runt utan att kunna somna
och det börjar sätta sina spår. kunde knappt hålla
upp ögonen sista timmen på jobbet idag men ska
lägga mig i tid idag. jobbar 7-13 imorgon.
Det är verkligen inte likt mig att inte kunna sova jag
brukar somna på 5 min och inte vakna en enda gång
på natten men men...



Nala har fått en ny gossig säng.
Billig också haha vågar inte köpa
något dyrt till henne då de 3 senaste
sängarna har blivit totalt sönderbitna.
bättre lycka denna gången. Hon älskar den!


Matchdags imorgon.
J-södra - Fc trollhättan
19:15 på stadsparksvallen.
Matchen sänds också på tv imorgon.
tv4 sport :) . och älsk är med ifrån start.
bra ihopp resulterar i att starta. Inshalla
att det kommer gå bra för Älsk & 3 poäng
till Södra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0