Jönköpingsmarknad

7:30-18 arbetade jag idag och
direkt efter det så mötte jag upp
mammsen på stan.
mycket folk,fint väder & härlig stämning.
Vi fyndade både jag och mamma. vi
käkade gott på sir simons då alla andra
restauranger var överfulla. men det blev
mysigt där också :)

så nu är jag precis hemkommen. ont i
benen så mycket som vi gått haha. möttes
av en överlycklig Nala men som tur var
så hade Älsk skämt bort henne med mjukmat
och massa godis eftersom hon fått vara själv
långa stunder idag min prinsessa. men hon
är så duktig så!

Jag har blivit helt besatt av en låt
Hurtful - Erik Hassle.
kan inte sluta lyssna på den.

Imorgon ska jag och mamma ta en sväng till
torget. det var längesen. köpa nya blommor till
vardagsrummet hade jag tänkt. Jag älskar orkideér
men nu är jag så trött på dem och vill ha något nytt.
tänkte köra på lite ljusrosa tema i vardagsrummet och
i köket är det lime :) .

allt för idag - so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0