Ledig

Idag är jag ledig men Älsk har åkt iväg för match.
matchdags 17:00 i södertälje. motståndarna är
Syrianska och det kommer nog bli en tuff match.
Älsk sitter på bänken och snälla ge oss en favorit
i repris. 1 mål & en ass. please!

Min älskade mamma är sjuk :( och jag som tänkt
lyssna på matchen med henne men jag vill ju inte
riskera att bli smittad. så ska ta med mig Nala &
promenera ( eller åka buss) ut till pappa & Agneta
istället.

Igår jobbade jag & av mina 8,5 timmars arbetstid
var jag bara hos brukarna i 4 timmar på grund av
avbokningar så det var verkligen soft lördagsjobb
igår. Blev precis inringd till imorgon
06:45-16:30. ge mig mer mer mer :) .
Det blir bara bättre och bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0