Ledig

idag & imorgon är jag ledig. skönt :)
varit på möte på nya jobbet för en stund
sen bara och senare idag så ska vi fira
älskade lilla Leah som fyllde 1 år igår.
De har varit i Tyskland över 1 månad så
det ska bli så spännande & roligt att få
träffa den lilla prinsessan och resten av
familjen Shamoun idag :). Hon har börjat
gå också. Jag har köpt en jättesöt vit kjol
med småblommigt mönster+body+leggings &
en söt rosa solhatt. hon kommer bli så fin i
det :) lägger upp bilder ikväll om jag orkar :P


Annars ska jag bara slappa, har fortfarande
timmar att sova ikapp och det märks fortfarande att jag sov
dåligt hela förra veckan. Men innan jag ska vila så
tänkte jag överraska Älsk med att baka något gott tills
han kommer hem ifrån Golfen.

De hade golf & lunch med laget på schemat idag. kul att
få pröva på lite nytt.

känns skönt att allt ser så ljust ut inför sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0