livescore

Radion är igång och så även livescoren.
Söndagsmys med superettan fotboll.
Ljugskile - J-södra. komigen nu killar. tre poäng!
kämpa kämpa kämpa.

Annars så har inte dagen varit så trevlig.

tappat två glas i golvet - massa glassplitter.
Datorn strejkar - stänger av sig titt som tätt.
Genomförkyld - snörvlar & snorar för fullt.

men när jag var ute med Nala så var jag faktiskt
så fräck att jag tjuvplockade lite syrener. jag Älskar
dem och deras doft. så nu lukter det lovely i hela
vardagsrummet. mums!

underbara! synd att jag inte kunde
slänga in ett doftprov i bloggen.


men usch usch usch. livescoren talar inte för J-södra
de här inledande minuterna på matchen. redan
skott på mål av ljungskile. & 7 friskparkar. herregud SKÄRPNING!
eller ett tidigt byte haha . in med Älsk. mohahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0