Matchdags

Om 1 timme kommer Kersti och hämtar upp
mig och så beger vi  oss upp till stadsparksvallen.
Har inte träffat Kersti och lille christopher på över 1 år.
så det ska bli kul, speciellt att se hur stor lillkillen har blivit.
han som bara var 1 1/2 år sist och nu stora killen på 3 år :P

Så idag blir det Jag,Kersti,Christopher, Natalie & milo på vallen.
I vanliga ordning så blir det att heja fram våra gröna giganter.
skrika, gorma. svära. helt enkelt det vi är bäst på eller vad
säger du natta haha? .. eller det som du är bäst på Mamma :) .
men idag får J-södra klara sig utan min skrikande mamma på
läktaren då hon dissade matchen för att spela golf. shysst  :P

Dagen tills nu har jag spenderat på A6. först med pappa. köpte
presenter till min brors tvillingar som fyllt år. Fotbollsmål,innebandyklubbor
m.m...sen mötte jag upp Natalie och Marcel. tittade runt lite.
Idag hann jag prova alla underbara kläder som jag hittat på lindex.
och allt satt så bra och var sååå fiiint. så det blir köpa köpa!

allt för mig just nu!
håll alla era tummar för att J-södra tar hem ytterligare
tre poäng idag. och som alltid alltid så hoppas
jag på ett outstandning ihopp av Älsk. förhoppningsvis
så får han göra annat än att just bara värma bänken idag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0