piggelin

nej fy jag känner mig inte helt piggelin.
tror att Älsk har smittat ner mig. stackarn
hostade och hade sig hela natten. han hade
så ont i halsen att han fick gå upp mitt i natten
för att koka en kopp te och försöka bedöva.
gjorde ont i hjärtat att se honom må dåligt,
haha jag vet jag är så känslig. men det blir så
när människor jag bryr mig om blir sjuka.

så jag skulle storstäda m.m idag. direkt efter att jag
skrivit det inlägget somnade jag i soffan och vaknade
för en liten stund sen..ett ganska klart bevis på att min
kropp inte är alltför pigg idag. ska ut med nala nu och sen
intar jag soffan, tvn och en stor filt igen.

usch fy & blä men lite vila ska nog göra susen för imorgon
SKA jag jobba sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0