sallad

slängde ihop en kalkonsallad till lunch. min favorit!
jag la upp en portion och tänkte men gud vad bra det
räcker till jobbet imorgon också och så var matlådan ur
världen. men när jag ätit upp min portion så var jag fortfarande
sugen på mer så det slutade med att jag åt upp alltihop.
men det var ju sallad? för man kan väl inte börja rulla fram
av sallad? haha jaja allt är i magen anyway.

ska strax bege mig bort till jobbet. hämta nycklar osv inför morgondagen.
sen ska jag & Nala ta oss till pappa. det lutar åt bussen :P haha
latkorven nummer 1. men faktum är att på det nya jobbet gör jag inte
annat än att röra på mig. går till alla brukarna, upp & ner i trappor, städar
lagar mat & tvättar. så vilodag today is okey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0